tirsdag 20. januar 2009

Refleksjonsnotat Bord Dekk Deg !


Prosjektet «Bord dekk deg» har vært et ganske stort og langvarig prosjekt. Det første vi skulle var å finne en stemning som vi ville ha. Vi skulle klare og dekke et bord slik at det likner på stemningen vi har valgt. Stemningen jeg valgt var «Barnebursdag». Jeg valgte det fordi det ikke var så vanlig, og det var ingen andre som hadde valgt det. Jeg tenkte dette kunne bli spennende og en veldig bra måte for meg til å vise kreativiteten min. Også er jeg veldig glad i barn, så tenkte denne stemningen kunne passe veldig bra for meg.


Vi skulle også prøve å få fram et blikkfang, og blikkfanget på bordet mitt tror jeg er tallerkene som jeg har laget. Det er vanlige hvite papptallerkener som jeg har laget litt mer utfordrende. Jeg fant fram et stoff, som er gjennomsiktig men røde små prikker over hele, også klippet jeg det, så det ble en lang to lange remser. Jeg tok en remse på hver tallerken og limte det på under, så det skulle komme til syne rundt papptallerkene. Det fungerer som blikkfang for det er ganske store tallerkener og da syns dem veldig godt.






Jeg har brukt RX-limet veldig mye og har lært av det at det tar litt tid før det tørker, og man burde ikke holde fingrene på samme sted hvis du skal lime noe og du har lim på fingeren ;)

Jeg har lært ganske mye og det har vært et bra prosjekt!

Dette er en link til et bilde av barnebursdag ! ;)
http://itsmeela.files.wordpress.com/2007/07/mickey_happy_birthday.gif

Ingen kommentarer: