fredag 26. september 2008

Mitt første innlegg !

Hei!

Jeg heter Siri Linn. Går design og håndtverk på Bjørkelangen!

Denne bloggen kommer jeg til å bruke til skole arbeid!

Ikke fordi jeg vil, men fordi jeg må ! ¤_¤

Kommer sikkert til å legge ut bilder, når jeg har gjort ferdig et

skoleprosjekt eller noe lignende :)