Hei! Jeg heter Siri Linn. Går design og håndtverk på Bjørkelangen!
Denne bloggen kommer jeg til å bruke til skole arbeid!
Ikke fordi jeg vil, men fordi jeg må ! ¤_¤
Kommer sikkert til å legge ut bilder, når jeg har gjort ferdig et
skoleprosjekt eller noe lignende :)