tirsdag 4. november 2008

Perspektiv !

Nå har vi da om perspektiv. Ganske morro, men man går fort litt lei :)

FP = Forsvinningspunkt.
H = Horisontal/Horisontlinja.

Veit ikke helt om jeg skal skrive noe mer, siden jeg er tom for ord, men ta en titt på min helt super fantastiske kube! Eller pyramide eller hva du vil kalle det :)

Ingen kommentarer: