tirsdag 4. november 2008

Perspektiv !

Nå har vi da om perspektiv. Ganske morro, men man går fort litt lei :)

FP = Forsvinningspunkt.
H = Horisontal/Horisontlinja.

Veit ikke helt om jeg skal skrive noe mer, siden jeg er tom for ord, men ta en titt på min helt super fantastiske kube! Eller pyramide eller hva du vil kalle det :)

fredag 26. september 2008

Mitt første innlegg !

Hei!

Jeg heter Siri Linn. Går design og håndtverk på Bjørkelangen!

Denne bloggen kommer jeg til å bruke til skole arbeid!

Ikke fordi jeg vil, men fordi jeg må ! ¤_¤

Kommer sikkert til å legge ut bilder, når jeg har gjort ferdig et

skoleprosjekt eller noe lignende :)