onsdag 28. januar 2009

Smykker !

Her er bilder av smykker som jeg liker og ikke liker.. Da får dere vite litt om hva jeg liker av smykker og mine meninger:) Fortell deres meninger dere også !

Første smykke er et kjede som jeg la merke til med en gang! Det var bare så dødskult:)
Har et lignende, men det er ikke i sølv, og ikke så bøyd nederst. Definitivt verdt å kjøpe ;)


Andre smykke er en ring som jeg syns var veldig fin på lang avstand. Men når jeg fikk se den i stort format så likte jeg den ikke så godt. Det var bare altfor mye diamanter på den.
Tror den hadde vært mye finere med mindre diamanter :)



Neste smykke er øredobber som jeg la veldig fort merke til !
Syns de var kjempekule og det er litt sann stil jeg liker ! :) Liker også sølv og glitter selvfølgelig, men de var bare så kule, så jeg kunne valgt dem framfor ekte sølvøredobber liksom!

Også en ting til !
Tiara. Hvorfor gå rundt med sanne kroner på hode ?!
Greit hvis man er kongelig eller skal i et kjendisparty liksom, men ikke på en vanlig fest.
Man tenker sikkert at man har så lyst på en tiara, men når skal man bruke den? Ikke no vits i å kjøpe en ting for så mye penger også bare ha den på hylla å sitte og se på den liksom..



Da ville jeg heller brukt mindre penger på denne Tiaraen på Glitter som man kan bruke til hvilket som helst kjendisparty ;)

Ingen kommentarer: