Første smykke er et kjede som jeg la merke til med en gang! Det var bare så dødskult:)
Har et lignende, men det er ikke i sølv, og ikke så bøyd nederst. Definitivt verdt å kjøpe ;)

Andre smykke er en ring som jeg syns var veldig fin på lang avstand. Men når jeg fikk se den i stort format så likte jeg den ikke så godt. Det var bare altfor mye diamanter på den.

Andre smykke er en ring som jeg syns var veldig fin på lang avstand. Men når jeg fikk se den i stort format så likte jeg den ikke så godt. Det var bare altfor mye diamanter på den.
Tror den hadde vært mye finere med mindre diamanter :)
Neste smykke er øredobber som jeg la veldig fort merke til !
Syns de var kjempekule og det er litt sann stil jeg liker ! :) Liker også sølv og glitter selvfølgelig, men de var bare så kule, så jeg kunne valgt dem framfor ekte sølvøredobber liksom!

Også en ting til !

Også en ting til !
Tiara. Hvorfor gå rundt med sanne kroner på hode ?!
Greit hvis man er kongelig eller skal i et kjendisparty liksom, men ikke på en vanlig fest.
Man tenker sikkert at man har så lyst på en tiara, men når skal man bruke den? Ikke no vits i å kjøpe en ting for så mye penger også bare ha den på hylla å sitte og se på den liksom..








