Det blei veldig mange fine slutt resultater :)
Her er noen av bildene i filter oppgaven ;)
Vi hadde også en oppgave til som var meg-oppgaven.
Da skulle vi ha mange bilder av oss selv på et ark, og vi skulle vise at vi kunne klippe ut bildene og lime inn, få en fin ramme rundt det og det vi kunne innen photoshop! Det skulle være en oppgave som kunne beskrive litt om hvordan du er og hva du liker og slike ting =)
Her er meg oppgaven min :)





1 kommentar:
Fint oppsett med bildene. Du forteller mye om deg selv gjennom collage'n, ser at du er en aktiv danser! Bra jobbet med bloggen - fortsett sånn!
joakim
Legg inn en kommentar