fredag 26. september 2008

Mitt første innlegg !

Hei!

Jeg heter Siri Linn. Går design og håndtverk på Bjørkelangen!

Denne bloggen kommer jeg til å bruke til skole arbeid!

Ikke fordi jeg vil, men fordi jeg må ! ¤_¤

Kommer sikkert til å legge ut bilder, når jeg har gjort ferdig et

skoleprosjekt eller noe lignende :)

6 kommentarer:

veavan1dhb sa...

Hey hey baby girl<3xD
Må si denna blogg greia di var spenndene ;D hahah...
Skal vi snakke om det kansje?...
Vil du ha vaffel?;O hahahha
Love vea<3

Isabell sa...

HeiHei ^^ Så fin bloggen din er da :P hehe klemmer <3

Ingrid sa...

Fin blogg!

Anonym sa...

Søt du er ^^
Fin blogg ^^

charlotte-1dhb sa...

Mårrn!
Very nice blogg, søta<33
LoveU<3

Ruth Helene sa...

Vakkert :'D