Hei! Jeg heter Siri Linn. Går design og håndtverk på Bjørkelangen!
Denne bloggen kommer jeg til å bruke til skole arbeid!
Ikke fordi jeg vil, men fordi jeg må ! ¤_¤
Kommer sikkert til å legge ut bilder, når jeg har gjort ferdig et
skoleprosjekt eller noe lignende :)
6 kommentarer:
Hey hey baby girl<3xD
Må si denna blogg greia di var spenndene ;D hahah...
Skal vi snakke om det kansje?...
Vil du ha vaffel?;O hahahha
Love vea<3
HeiHei ^^ Så fin bloggen din er da :P hehe klemmer <3
Fin blogg!
Søt du er ^^
Fin blogg ^^
Mårrn!
Very nice blogg, søta<33
LoveU<3
Vakkert :'D
Legg inn en kommentar